2011-03-05

Tacksam



Nu var det ett tag sen igen. Ja, som jag bloggade alltså. Jag har svårt för att göra saker som blir "måsten", liksom. Det här inlägget ska handla om tacksamhet. Det är dags att påminna mig själv om vad jag har att vara tacksam över.

1.Barnen (M och L inräknade!)
2.Mannen
3.Hälsan (som är fysisk god, vad jag vet)
4.Mina vänner, mitt sociala nätverk, som stöttar mig och alltid finns för mig. Jag tror ni vet vilka ni är!
5.Katja och Stefan aka mor och styvfar
6.Syskonen

Säkert en massa annat också. Just idag vill jag i alla fall tacka Annicka, Teresa, Ina, Pillan, systrarna och Lenorna för att ni orkar lyssna på mig. (Fan, tänk om jag glömde nån viktig. DU med i så fall, jag lovar!)

1 kommentar:

Teresa sa...

Tack själv vännen. För att du finns. För att du är du och främst för att jag kan vara mig själv med dig.

Kramar