2010-12-13

Morgonstund

Mina katter väcker min vid fem varje morgon. Ibland vill de ut och ibland vill de bara att jag ska kolla på dem när de äter (inte kul). Ibland somnar jag om efter jag har varit uppe och ibland inte. I morse var en sån morgon då jag inte somnade om och det var inte så hemskt som man kan tro. Jag har upptäckt att jag kan komma på väldigt mycket bra saker den här tiden på dygnet, vilket jag gjorde i morse. Äntligen vet jag vad barnen ska få i julklapp!!! Jag hade egentligen tänkt ut en sak som de kunde ta med sig när de flyttar någon gång i framtiden, men tänkte om och kom fram till att de får nåt de verkligen behöver NU! Känns himla bra! Idag ska jag försöka få med mig mannen till Västerås för att köpa gran och julklappar. Vi får se om han går med på det...

1 kommentar:

Karolina sa...

Är det Janos som vill ha sällskap i köket? :D