2010-12-13

Gran

Nu har jag äntligen köpt mig en gran. Förra året gick jag ifrån traditionen med kungsgran och köpte en från Åvestbo och det gör jag ogärna om igen. Granen barrade ju INNAN jag ens tog in den. Hursomhelst grät mannen hela vägen till kassan. 399 kronor kostade kungsgranen och han var noga med att säga att jag ALDRIG får berätta för någon hur mycket han betalat för den. Han påstod att man skulle spärra in honom på hispan då, men va fan, de har ju rest ända från Danmark. Det måste ju kosta massor!

2 kommentarer:

Lina sa...

Ja, här får INGEN reda på hur mycket han betalade för granen ;)

Anonym sa...

Gråter inte alltid karlar när dom betalar för något som inte intresserar dom? / Therese
Bild bevis på den snygga granen vill jag ha sen oxå å sen vill jag veta vart du köpte den ;)))