2012-01-31

Jag har...



...pysslat hela kvällen i stället för att träna. Inte bra att fuska från träningen, men jag har ingen inspiration just nu till att ta mig dit. I morgon hoppas jag att den är tillbaka :). Inhandlade en sport-BH idag. Provade ungefär sjutusen stycken och hittade till slut en på REA som "fick duga". Har gett upp hoppet om det perfekta tuttstödet :(. Förresten bet jag av två naglar idag också. De jävlarna skivar sig och då blir jag galen och MÅSTE bita. Dessutom betalade jag en massa tusenlappar till den lokala bygghandeln och det bidrog också till nagelbitandet.
Positivt idag: Pysslet blev världsbra och i morgon ska söta M få pysslet som present!

1 kommentar:

Anonym sa...

Pysslet fick högsta betyg av alla som fick syn på det! Bara den lille konstnärswannaben som var tvungen att peta lite i dolda detaljer.