2011-11-23

På söndag...

...är det första advent och jag ser fram emot en härlig tid med förberedelser inför julen. Jag har redan satt upp nya gardiner i vardagsrummet och hängt upp stjärnor i fönstren. Under veckan ska jag fixa jul i köket och barnens rum. Funderar på att tapetsera stora pojkens rum i helgen också, då han tröttnat på den här, vilket jag inte kan förstå. Men, men det är han som ska bo och vistas i rummet! :D
På lördag ser jag dessutom fram emot att träffa mina 3 tjejer från jobbet. Superkul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
vad härligt att du ska tapetsera snart. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling och badrumstävling som pågår just nu. Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela