2011-04-05

Dag 5 - En låt som påminner mig om någon.

Det var en sommar för en himla många år sedan, troligtvis 2001. Kent skulle spela i Borlänge och jag tog med mig några av mina dåvarande arbetskollegor, på Centralskolan, dit. Spelningen var utomhus och solen sken. På plats träffade jag på min lillasyster och vi var båda lätt berusade och lyckliga. Patrik Arve från Teddybears Sthlm höll i karaoken på spelområdet och jag och lillasyster besämde oss för att sjunga. denna. Arve tyckte det var ett bra val och om jag inte minns fel, så spelade också finaste HH på lilla scenen denna kväll. Tyvärr hade jag inte förstånd att lyssna på den fantastiske mannen den gången, men jag kan lova att jag lyssnat ikapp nu. Vem låten påminner mig om? Du är bäst och jag saknar dig

1 kommentar:

Karolina sa...

Kära syster! Det var en underbar kväll och jag fattar inte riktigt hur jag vågade egentligen. Det var rätt så mycket publik! Jag har iaf fotobevis på det där nånstans.. Love u too och miss u!