2010-05-18

Mycket nu, men roligt.

....och tråkigt också. Min bästa vän ligger på lasarettet igen. När man är gammal är inte lunginflammation att leka med. Jag ber till högre makter att hon piggar på sig och det snabbt!

Nu har den nya kursen på PKC (Polisens KontaktCenter) hållit på i en vecka och två dagar. Det är så himla roligt!!! Hela förra veckan gick vi i genom brottsbalken(BrB). Att det var så roligt och spännande, kunde jag aldrig tro. Denna vecka ska vi jobba med praktiska övningar, bl.a med hur man skriver bra anmälningar.

Till sist, det är äntligen försommar!!! Underbart! Jag njuter varje sekund solen visar sig.

Det var allt för idag. Hepp

1 kommentar:

Teresa sa...

Tråkigt med din vän, hoppas på snar bättring.

Vad jag är glad för din skull att du börjat något nytt och roligt. Grattis!

Stor kram/Teresa